bloedruk
-
Beretta
- Hero Member

Re: bloedruk
Winmag
Ek is nie n dr nie maar jou dieet moet reg wees en los maar ALLE sout produkte.Laat kyk maar na dit hy vang jou soos n dief in die nag
Beretta
Ek is nie n dr nie maar jou dieet moet reg wees en los maar ALLE sout produkte.Laat kyk maar na dit hy vang jou soos n dief in die nag
Beretta
- Spanner
- Hero Member

Haal diep asem, en moenie jou moer strip nie !
Derik Strydom
What matters not, is the size of the dog in the fight, but the size of the fight, in the dog !
What matters not, is the size of the dog in the fight, but the size of the fight, in the dog !
-
JK
- Sr. Member

-
Beretta
- Hero Member

O ja jy sal verbaas wees hoeveel sout daar in omtrent alles is.
-
Koos Barnard
- Hero Member

Wat help vir bloeddruk?
Klein groeperings en 'n scope wat nie uitstel nie.
Klein groeperings en 'n scope wat nie uitstel nie.
- baboonstalker
- Hero Member

Koos, as die eerste 4 bymekaar sit is my bloeddruk sky-high voor die 5de skoot! (en ek het reeds alle oortollige gewig afgeskud)
Spandeer meer tyd te voet in die veld met 'n geweer oor jou skouer en jou bloeddruk is gewaarborg om af te kom. (vroulief s'n sal dalk effens styg as joune te veel daal)
Probeer dit gerus die winter!
Spandeer meer tyd te voet in die veld met 'n geweer oor jou skouer en jou bloeddruk is gewaarborg om af te kom. (vroulief s'n sal dalk effens styg as joune te veel daal)
Probeer dit gerus die winter!
-
Koos Barnard
- Hero Member

Pieter
Nou praat jy. Toe ek nog in die Noord-Kaap gebly het, het ek baie middae in die vled deurgebring. Altyd by dieselfde witgatboompie gestop, dan die geweer oor die skouer geswaai en koers gekies "Koedoekloof" toe -somer en winter. Baie koedoes daar bekruip sonder om te skiet en saans meer gemoedelik terug gekeer huis toe as die ouens wat in die bar gekuier het.
Mooi loop
Nou praat jy. Toe ek nog in die Noord-Kaap gebly het, het ek baie middae in die vled deurgebring. Altyd by dieselfde witgatboompie gestop, dan die geweer oor die skouer geswaai en koers gekies "Koedoekloof" toe -somer en winter. Baie koedoes daar bekruip sonder om te skiet en saans meer gemoedelik terug gekeer huis toe as die ouens wat in die bar gekuier het.
Mooi loop
- Jakkalsgat
- Hero Member

Winmag
Roosmaryn wat jy trek soos tee werk om bloedruk te beheer, dit help vir my skoonma, ek het al gedink ek gaan die pos gif spuit anders gaan sy vir altyd leef maar dit werk.
Kremetart, mespunt in water elke oggend vir artritus en ander pyne.
Groete
Jaco
Roosmaryn wat jy trek soos tee werk om bloedruk te beheer, dit help vir my skoonma, ek het al gedink ek gaan die pos gif spuit anders gaan sy vir altyd leef maar dit werk.
Kremetart, mespunt in water elke oggend vir artritus en ander pyne.
Groete
Jaco
Ek wens vir jou 'n rooison met 'n maan wat oor die krans uitkom, 'n lyf vol tequila en antwoorde op die diep vrae!
Groete
Jaco Stander
Groete
Jaco Stander
- SV MAD (Henk)
- Hero Member

Knoffel besit baie goeie anti-hipertensie eienskappe, en is ook 'n natuurlike antibiotika wat jou meer weerstandig maak teen siektes.
Neem knoffelhuise, sny die puntjies af en sluk op 'n nugter maag. Die rede vir die knoffelhuisie is dat hy intakt in jou maag kom en die goeie medisyne word in die maag/dunderm uitgehaal in jou bloedstroom in. Jy het nie 'n stink asem nie, maar as jy wil poep, gaan staan waar 'n windjie waai.
Gekapte knoffel werk nie so goed nie en maak net jou asem stink.
Vir die begin kan jy 1 huise elke 2de oggend vat en daarna kan jy ook dit eenkeer 'n week vat.
Om bloed te skenk werk ook nogals vir hoe bloeddruk.
Neem knoffelhuise, sny die puntjies af en sluk op 'n nugter maag. Die rede vir die knoffelhuisie is dat hy intakt in jou maag kom en die goeie medisyne word in die maag/dunderm uitgehaal in jou bloedstroom in. Jy het nie 'n stink asem nie, maar as jy wil poep, gaan staan waar 'n windjie waai.
Gekapte knoffel werk nie so goed nie en maak net jou asem stink.
Vir die begin kan jy 1 huise elke 2de oggend vat en daarna kan jy ook dit eenkeer 'n week vat.
Om bloed te skenk werk ook nogals vir hoe bloeddruk.
ek soek nog wapens...
- G-force
- Hero Member

Minder tyd in Teazers spandeer.Winmag wrote: Wat help om bloeddruk reg te hou
Klein klein jakkalsies krap
En daai klein klein jakkalsies maak
Dat ek in my stoel rondkrioel
Is dit hoe n broek vol miere voel?
En daai klein klein jakkalsies maak
Dat ek in my stoel rondkrioel
Is dit hoe n broek vol miere voel?
- erx
- Sr. Member

Geniet die lewe en alles wat lekker is nes jy wil, o ja, en onthou om jou bloeddruk pille te drink!
Groete
erx
Groete
erx
- BLOK
- Hero Member

Ek sien deesdae die forum kry dit nogal reg om ook n paar manne se bloedruk op te jaag. hahaha
Winmag
Jy se nie of joune hoog of laag is nie maw miskien gee die manne almal die verkeerde raad, jy moet moontlik juis teazers toe gaan, mis skiet en elke middag gou n draai in die kroeg gaan maak en om hom lekker op te kry sommer Malema se doen en late ook in die media dop hou.
Winmag
Jy se nie of joune hoog of laag is nie maw miskien gee die manne almal die verkeerde raad, jy moet moontlik juis teazers toe gaan, mis skiet en elke middag gou n draai in die kroeg gaan maak en om hom lekker op te kry sommer Malema se doen en late ook in die media dop hou.
"n Jakkals verloor nie slaap nie, oor die opienie van n skaap nie"
204Ruger - Ticking off the Big 5, one at a time
"SPEED KILLS"
204Ruger - Ticking off the Big 5, one at a time
"SPEED KILLS"
-
Homer
- Full Member

Ek weet vir my as getroue Vrystaat Cheetahs ondersteuner is dit goed vir die bloedruk om nie te kyk wanneer hulle speel nie
- grumpy
- Hero Member

Lae bloeddruk is n glas Lemon Twist met n knippie sout.
Last edited by grumpy on Fri May 18, 2012 7:12 am, edited 1 time in total.
- Danie Nortje
- Newbie

Dagga tee. Baie onwettig maar dit werk. Indien nie worry jy darm nie meer oor bloedruk nie.
- theedge
- Hero Member

Klipdagge werk ook baie goed en is nie onwettig nieDanie Nortje wrote: Dagga tee. Baie onwettig maar dit werk. Indien nie worry jy darm nie meer oor bloedruk nie.
When People Walk Away From You, Let Them Go.
Your Destiny Is Never Tied To Anyone Who Leaves You. It Doesn't Mean They Are Bad People.
It Just Means That Their Part In Your Story Is Over.. !

Your Destiny Is Never Tied To Anyone Who Leaves You. It Doesn't Mean They Are Bad People.
It Just Means That Their Part In Your Story Is Over.. !

- Chevvy SS
- Hero Member

Julle kan maar julle lekker vet skaaptjoppies sonder sout eet, nie ekke nie!
Wat help?
As ek geweet het, het ek julle vertel.
Wat help?
As ek geweet het, het ek julle vertel.
- Ferdi
- Sr. Member

Yip ek bly ook deesdae weg van die Cheetah wedstryde se uitsendings.
Groete
Ferdi
Groete
Ferdi
375 H&H Mag CZ 550 Lux
300 Win Mag Howa
303 Lee Enfield Mk4Nr2
243 Win Weatherby Vanguard
12br Winchester Mod 1300
.45 Colt Hebride
.22 Norinco JWA15
300 Win Mag Howa
303 Lee Enfield Mk4Nr2
243 Win Weatherby Vanguard
12br Winchester Mod 1300
.45 Colt Hebride
.22 Norinco JWA15
- grumpy
- Hero Member

Die vet skaap tjoppies kan julle maar aanstuur en sal dit uitsorteer vir julle! 
Hoe bloeddruk- Kyk na die bankstaat na vrou gaan inkopies doen het!!
Lae bloeddruk- Gaan saam met Blok na die meisies koshuis!!
Hoe bloeddruk- Kyk na die bankstaat na vrou gaan inkopies doen het!!
Lae bloeddruk- Gaan saam met Blok na die meisies koshuis!!
-
Danie Lombard .243
Win Mag As jy werklikwaar hoe bloeddruk wil stabiliseer en laag hou, doen die volgende. Moenie dink en het my sokkies gerook of probeer grap maak of so iets nie. Die volgende resep werk regtig baie goed.
1 Bottel Roses lime juice 750ml
1 Pakkie (koevertjie) 14g engelse sout
Gooi pakkie in Roses lime juice in en meng goed (skud) sodat die engelse sout oplos. Moenie verdun nie. Drink elke oggend op nugter maag voor die mossie ge wieps het 'n tot. Drink die bottel klaar oggend vir oggend en hou bloeddruk dop. Jy sal sien dit werk. Glo my.
ROOK EN SUIP is hoe bloedruk se groen voer. Hulle loop lekker saam.
1 Bottel Roses lime juice 750ml
1 Pakkie (koevertjie) 14g engelse sout
Gooi pakkie in Roses lime juice in en meng goed (skud) sodat die engelse sout oplos. Moenie verdun nie. Drink elke oggend op nugter maag voor die mossie ge wieps het 'n tot. Drink die bottel klaar oggend vir oggend en hou bloeddruk dop. Jy sal sien dit werk. Glo my.
ROOK EN SUIP is hoe bloedruk se groen voer. Hulle loop lekker saam.
- FrancoisN
- Sr. Member

Winmag
Wat ook goed werk is rooipeper. Jy kan n mespunt in water oplos maar dir vrek sleg. Kry sommer by jou apteek rooipeper pille werk net so goed.
Sterkte
Wat ook goed werk is rooipeper. Jy kan n mespunt in water oplos maar dir vrek sleg. Kry sommer by jou apteek rooipeper pille werk net so goed.
Sterkte
“The only time to eat diet food is while you're waiting for the steak to cook.”
- Musketeer
- Jr. Member

Die is baie waar Ludwig,Ludwig wrote:Ek het nou begin om rooipeper (cayenne pepper) elke oggend met bietjie water te drink. Seker nou al so maand lank. Dit werk! Nie net vir bloedruk nie, maar baie ander dinge ook. Lees bietjie hierdie artikel: http://www.cayennepepper.info/health-be ... epper.htmlVatsokatvis wrote: Winmag
Sterkte
Ek doen ook die rooipeper ding, sal bietjie die boek opspoor en die naam plaas met al die rate in. Dit werk selfs vir die maagseer wat ek ook ontwikkel het op 'n stadium. Noudat die perd gesond doen ek dit maar elke oggend en my bloedruk en cholesterol is piekfyn.
Last edited by Musketeer on Thu May 24, 2012 12:56 pm, edited 1 time in total.
Groetnis,
Peet
Hoyt Rampage XT
Savage 30.06
Harrington and Richardson 12BR
Peet
Hoyt Rampage XT
Savage 30.06
Harrington and Richardson 12BR