Hallo manne
Ek het nou al baie aande gaan jag en my dimmers wil net nie hou nie nou weet ek nie of daar iets fout is met my stoel se krag of wat dit is nie maar ek het nou al die drade heeltemal reg en possitief regdeur op positief en ook so met negatief maar die dimmer wil net nie hou nie.
Nou wil ek by julle hoor of julle nie dalk weet waar ek ordentlike dimmers kan koop wat sal hou nie ASB!!!
Groete
Andren van Heerden
Dimmer
- Sean SSR
- Jr. Member

Re: Dimmer
Hi Andre
Waar is jy in die wereld, kry vir jou n Lightforce dimmer, jy sal nie spyt wees nie myne werk al lank en geen probleme nie , duur so R800-00 maar die moeite werd,
Groete
Sean
Waar is jy in die wereld, kry vir jou n Lightforce dimmer, jy sal nie spyt wees nie myne werk al lank en geen probleme nie , duur so R800-00 maar die moeite werd,
Groete
Sean
As ek net so slim soos n jak was.??
-
Andren van heerden
- Newbie

hi sean
Ek is tussen Dordrecht en Barkley oos maar dankie vir die raad. weet jy dalk waar ek so iets in die hande kan kry?
Ek is tussen Dordrecht en Barkley oos maar dankie vir die raad. weet jy dalk waar ek so iets in die hande kan kry?
- Christo
- Hero Member

Probeer een van Henk Ellis se dimmers. Hy is oppie forum "Henke" . Jy sal nie spyt wees nie. ook nie oor die prys nie.
Het ek maar net alles geweet. Jakkalse is slimmer as ons, ons maak hulle superslim.
-
Ponkie
- Hero Member

Andren
Kry vir jou 'n Henk Ellis dimmer. Hier is hordes manne op die forum wat sy dimmer gebruik sonder enige klagtes. Sy prys is goed en jy gaan vir baie lank met hom werk.
Myne het al nat gereen, gestamp en gestoot en werk nog een barshou.
Henk se nommer is: 082 331 3132
Groetnis
Ponkie
Kry vir jou 'n Henk Ellis dimmer. Hier is hordes manne op die forum wat sy dimmer gebruik sonder enige klagtes. Sy prys is goed en jy gaan vir baie lank met hom werk.
Myne het al nat gereen, gestamp en gestoot en werk nog een barshou.
Henk se nommer is: 082 331 3132
Groetnis
Ponkie
22-250 Remington Model 700 VLS
243AI - Trueworx produk
308W Musgrave Safari
300WSM Savage
303 Lee Enfield
243AI - Trueworx produk
308W Musgrave Safari
300WSM Savage
303 Lee Enfield
- johann
- Sr. Member

Andren ek het ook die ligtforce dimmer, werk fantasties en nog glad nie probleme gehad met hom nie, al my vorige dimmers het al na so halwe jaar die gees gegee. Kon myne by die plaaslike koperasie in die hande kry, hoor maar.
Groete Johann
Groete Johann
25-06 Remington
-
Louis102
- Administrator

Ek is ook baie tevrede met my Henk Ellis dimmer. Di? het ook 'n fuse wat jou dimmer beskerm indien drade verkeerd gekoppel word of kortsluitings. Baie goeie diens en goeie prys.
Louis
Louis
Goeie dade oortref goeie woorde.
-
Wayne
- Hero Member

Hi there Andren
Give Alan Truter a ring on 082-8226496, I am using one of his dimmers and have found it very good so far.
Did you get any rain over the last 2 days.
regards
Wayne
Give Alan Truter a ring on 082-8226496, I am using one of his dimmers and have found it very good so far.
Did you get any rain over the last 2 days.
regards
Wayne
9mm Tanfoglio, .Parker Hale 308, Bruno 270, Savage 22-250, Ruger .204, .22 Bruno
-
Smirre
- Hero Member

More
In BFN is JANCA electronics
het R200 betaal so paar jaar terug en hy werk soos 'n bom
weet hulle maak nog die dimmers
Smirre
In BFN is JANCA electronics
het R200 betaal so paar jaar terug en hy werk soos 'n bom
weet hulle maak nog die dimmers