Jis manne,
Lees bietjie hier http://www.longrangehunting.com/article ... ance-1.php
Raven
Barnes vs Berger
- Raven
- Hero Member

Barnes vs Berger
Norton Izaks
Windhoek - Namibia
+264 81 129 4020
" Reik na die sterre, maar moenie van die blomme tussen jou voete vergeet nie"
Windhoek - Namibia
+264 81 129 4020
" Reik na die sterre, maar moenie van die blomme tussen jou voete vergeet nie"
- Marc
- Hero Member

Re: Barnes vs Berger
Wow
Word bietjie tone getrap hier
Snaaks hoe hulle so vinnig aan eties raak, wie gaan nou eerlikwaar jag oor 1000yrd 
Ek kan sien hoe 'n man dit dalk eenkeer kan doen {Dier dood op 1000yrd} net om te s? ek het al, maar daar is heeltemal te veel wat kan skeefloop om gere?ld aan sulke skote te dink
Teiken skiet is natuurlik iets heel anders, die ding staan darem altyd stil het geen wil van sy eie.
Interesant dat "Match" dalk nou tog saam met "Jag" in een sin gebruik kan word
Baie interesant 
Dankie vir die "link" Raven
Mooi loop
Marc
Word bietjie tone getrap hier
Ek kan sien hoe 'n man dit dalk eenkeer kan doen {Dier dood op 1000yrd} net om te s? ek het al, maar daar is heeltemal te veel wat kan skeefloop om gere?ld aan sulke skote te dink
Interesant dat "Match" dalk nou tog saam met "Jag" in een sin gebruik kan word
Dankie vir die "link" Raven
Mooi loop
Marc
" Taking the safety off increases velocity by 100%" - Rayn Cleckner
- Marc
- Hero Member

Re: Barnes vs Berger
Ludwig
Ek het al hier en daar ook van die manne gehoor en al videos gesien van baie baie laaaaang skote. Ek gaan verseker eers bietjie meer moet leer oor balistieke voor ek verder hier komentaar
Dink net dat jan alle man nie eens dink aan sulke skote nie en dat die mark vs die argument baie klein is. Dink ook Barns het bietjie hier aan 'n perdeby nes kom skut
Gaan die thread dophou 
Mooiloop
Marc
Ek het al hier en daar ook van die manne gehoor en al videos gesien van baie baie laaaaang skote. Ek gaan verseker eers bietjie meer moet leer oor balistieke voor ek verder hier komentaar
Dink net dat jan alle man nie eens dink aan sulke skote nie en dat die mark vs die argument baie klein is. Dink ook Barns het bietjie hier aan 'n perdeby nes kom skut
Mooiloop
Marc
" Taking the safety off increases velocity by 100%" - Rayn Cleckner