Vrot vleis in vrieskas
-
coco
- Newbie

Vrot vleis in vrieskas
Goeie dag alle forum lede
Het enige iemand raad oor hoe om die frot reuk uit vrieskas te kry. Ek was die vakansie weg en die vrieskas het ontklaar geraak. Die vleis daarin het gevrot en die reuk is aardig en ek probeer om dit uit te kry.
Enige hulp sal wardeer word.
Het enige iemand raad oor hoe om die frot reuk uit vrieskas te kry. Ek was die vakansie weg en die vrieskas het ontklaar geraak. Die vleis daarin het gevrot en die reuk is aardig en ek probeer om dit uit te kry.
Enige hulp sal wardeer word.
- BLOK
- Hero Member

Re: Vrot vleis in vrieskas
Het ook al daai een oorgekom, As jy tyd het sit n emmer vol houtskool in die vrieskas vir so week die reuk trek in die kole.
"n Jakkals verloor nie slaap nie, oor die opienie van n skaap nie"
204Ruger - Ticking off the Big 5, one at a time
"SPEED KILLS"
"SPEED KILLS"
- GERT vd M
- Hero Member

Los sommer so paar stukke van die houtskool in die kas nadat hy aangeskakel is. Jy kan ook vanilla essence oral in die kas drup.
Jy sal agter kom dat sodra hy begin vries sal die reuk ook verdwyn
GROETNIS
GERT
.338-06 improved (VERKOOP) 7x64 brenn./ 6mm Musgr. BSA P14(VERKOOP)/
12Br s\s brno. /.22 Mauser Oberndorf./ 9mm P Glock gen 3./ Windbuks./ Kettie
12Br s\s brno. /.22 Mauser Oberndorf./ 9mm P Glock gen 3./ Windbuks./ Kettie
- Cobus(Cobb)
- Hero Member

Steenkool of charka braai brikette
Cheers
Cheers
Cobus
Johannesburg
Christus
BRNO 308, BRNO 22, Howa 243AI, MAB 7.65
12Ga Semi, Fabarm 12G O/U, AYA 12G S/S
Barnett Z 350CRT
Stormers/WP(kyk darm nie meer SA rugby nie)
Johannesburg
Christus
BRNO 308, BRNO 22, Howa 243AI, MAB 7.65
12Ga Semi, Fabarm 12G O/U, AYA 12G S/S
Barnett Z 350CRT
Stormers/WP(kyk darm nie meer SA rugby nie)
- Geno
- Administrator

- Dawid
- Hero Member

Was die vrieskas eers goed uit met asyn en koeksoda water, laat droog en sit steenkool in. Kan n paar stukkies daar los vir latere reuke.
2de opsie is om n nuwe te koop en van daai een n roker te bou.

2de opsie is om n nuwe te koop en van daai een n roker te bou.
IT`S NOT THE GUN IT`S THE GUNNER
9mm CZ 100
.22 Norinco
243 Bruno 601
270 Bruno
303 no2 mk4 Enfield
375 CZ ZKK 602
9mm CZ 100
.22 Norinco
243 Bruno 601
270 Bruno
303 no2 mk4 Enfield
375 CZ ZKK 602
- Pvdw
- Hero Member

Beide vanilla en suurlemoensap help ook baie omdie ergste uitte kry. vee die kas daarmee uit en laat staan oornag. vee volgende dag weer uir metskoon klam lap.
Daai houtskool ding werk ook goed.
Peet
Daai houtskool ding werk ook goed.
Peet
Work to live, don"t live to work
- douw
- Hero Member

dit wat die manne hier s? werk. baie goed. Maak net seker soos jy in die hoekies inspuit, dat jy dit so drie dae herhaal, jy sal sien dat as jy iets soos Domestos(werk baie goed) in die hoekies spuit en dit afdroog, daar weer goed uitgeloop. Dit is gewoonlik waar die stink vassit.
Net so vinnige storietjie: Ek doen ingeboude kaste. Met die werkery by die klie?nt se huis, gebruik ons sommer gou die muurprop in die garage. So twee weke later bel die klie?nt my, nie bietjie ontsteld nie hoor.
Hy vertel my ons het nooit sy vrieskas terug gesit nie, toe hy die vleisie wil uithaal, lewe dit daar binne. Ek moet toe ook sommer dadelik soontoe om die vrieskas te verwyder, nie tot more wag nie, anders stink die hele buurt. Nou ja, ek koop toe maar 'n nuwe.
Ek ry met die ou een terug tot by my huis, haal die lewendige gemors uit, en dit vat toe 'n goeie paar stukker steenkool en domestos en 'n paar dae, maar nou is hy weer reg.
Groetnis
Douw
Net so vinnige storietjie: Ek doen ingeboude kaste. Met die werkery by die klie?nt se huis, gebruik ons sommer gou die muurprop in die garage. So twee weke later bel die klie?nt my, nie bietjie ontsteld nie hoor.
Ek ry met die ou een terug tot by my huis, haal die lewendige gemors uit, en dit vat toe 'n goeie paar stukker steenkool en domestos en 'n paar dae, maar nou is hy weer reg.
Groetnis
Douw
LIFE IS TRUELY GENEROUS TO THOSE WHO PURSUE THEIR DESTINY
-
coco
- Newbie

Dankie aan almal wat gereageer het. Die geheim bleikbaar is dat 'n mens moet seker maak dat al die bronne van die reuk verwyder is, en dan die boere rate toepas. My vrieskas is een van daai wat self defrost en daar is 'n pannetjie bo op die kompressor waarin die bloedrigheid gaan le. Het sommer spirits ingegooi sodat dit die pad van die bloedrigheid kon loop. Hoe dit ook al sy dit bly 'n mission om dit skoon te kry, so hier is goeie raad. As jy op vakansie gaan sorg dat daar nie vleis in die vrieskas is nie.
- BLOK
- Hero Member

Ek dink nogal hierdie raad van Dawid kan as die beste beskryf word, bells vir jou oom DawidDawid wrote:
2de opsie is om n nuwe te koop en van daai een n roker te bou.![]()
![]()
"SPEED KILLS"
"SPEED KILLS"
-
Danie Lombard .243
Al die raad is waar en werk goed. Die sleg reuk word veroorsaak deur 'n lewende bakterie (gogga skimfies) wat aanhou groei en aanhou stink. Was vrieskas ook deeglik met domestos. Elke keer as ek die koelkamer leegmaak en klaar vleis gewerk het was ek die hele koelkamer uit met domestos, selfs die evaporator se aluminium vinne en waaier lemme spoel ek ook uit met domestos. Met die bly die koelkamer skoon en reuk vry.
- Boesman
- Sr. Member

En saam met dit alles hope geduld. Dit gebeur nie oornag dat jy die reuk uitkry nie, dit vat eerder dae of weke. Maar dit raak beter en laaaaaater is dit heel weg.
- KSV
- Hero Member

Danie,
Hoop party manne wil hulle koelkamers ook soos jy skoonmaak. hel was laasjaar da naby julle met 'n jag en daai koeler het ma 'n aardige klankie op hom gehad.
Mook mooi!
Hein
Hoop party manne wil hulle koelkamers ook soos jy skoonmaak. hel was laasjaar da naby julle met 'n jag en daai koeler het ma 'n aardige klankie op hom gehad.
Mook mooi!
Hein
Mooiloop!
Hein van Kathu
[glow]Kalahari Sands Varminting[/glow]
Hein van Kathu
[glow]Kalahari Sands Varminting[/glow]
- Flip Nel
- Hero Member

Ek is 'n bestuurder in n' vleis/vis/hoenner winkel, al wat ek kan s? is ek haal my hoed af vir Domestos, ons het al meeste ander produkte getry maar domestos bly bo, jy moet net sorg dat jy elke hoek en gaatjie uitwas dat niks oorbly nie, dan behoort hy reg te wees
- BRNO (Pierre)
- Hero Member

Ek lees die draad terwyl ek nog rustig op vakansie sit en n koue geniet. Wel nou ja, 48 uur later stap ek self by die huis in met die tipe van gemors wat vir my wag. Ongeveer n halwe eland, en een en n halwe vark wat begin lewe kry het.
Saterdag maar vroeg opgestaan en die onaardigheid getakel. Vandag sommer die vanilla ook uitgewas, want selfs die reuk begin nou al sleg ruik. Glad nie n lekker affere nie.
Saterdag maar vroeg opgestaan en die onaardigheid getakel. Vandag sommer die vanilla ook uitgewas, want selfs die reuk begin nou al sleg ruik. Glad nie n lekker affere nie.
Veiligheid eerste manne!
- BLOK
- Hero Member

Jy het meer moed as ek sal nie eers die deksel kan optel sonder siek word nie. Dis hoekom Justice in die tuin werk, vir noodgevalle is hy n staatmaker

"SPEED KILLS"
"SPEED KILLS"
- BRNO (Pierre)
- Hero Member

Justice is die een wat die prop "perongeluk" afgesit het, en toe 'perongeluk" vas gereen het Saterdag oggend oppad om die "perongeluk" te kom skoon maak. Justice is nou "perongeluk" sonder die job.
Ek weet nie of die kots of die gemors met die vleis die moeilikste skoongemaak het nie

Ek weet nie of die kots of die gemors met die vleis die moeilikste skoongemaak het nie
Veiligheid eerste manne!
- BLOK
- Hero Member

Justice must be done klink my

"SPEED KILLS"
"SPEED KILLS"
- grumpy
- Hero Member

Julle manne is agterlosig dat die vleis vrot word! Dit moes laaaaankal biltong gewees het dan sou daar nie n probleem gewees het nie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 
-
fanie17
- Hero Member

Jy kan die vrieskas en vleis by jou korttermyn versekering eis
.22bruno 223sako 243sako 22-250sako 270sako 308sako 308rsa 30-06sako 30-06bulbarel 300winmag dubbelbrug mauser 375 pre 64 .22mag zastava 12boor 357 38spes 9mmpara 25-06truvelo
- BRNO (Pierre)
- Hero Member

Reeds so gedoen Fanie. Net so bietjie moeilik om die Eland te vervang uit Pta. As daar iemand is wat n lastige bokkie naby Pta het, laat weet asb. 
Veiligheid eerste manne!
- 22-250 Sniper
- Full Member

Waterstof Peroksied vol 40 beskikbaar by meeste apteke dit is die enigste middel wat bloed heeltemal oplos.Die probleem met n vrieskas is dat die vrot bloedwater trek in die isolasie in en dit is wat jy moet uit kry. En daarna kan jy die betroubare charcoal insit en as jy kan laat staan die vrieskas oop buite in die son vir solank jy kan 
GUNS DON'T KILL, PEOPLE KILL
- Marc
- Hero Member

Dank Vader dit het my nogie oorgekom nie !!! Die Arabiere vat "note"..... mens weet nooit.
" Taking the safety off increases velocity by 100%" - Rayn Cleckner