Skiet iemand nog .38S&W??
- Penkop
- Hero Member

Skiet iemand nog .38S&W??
Goeienaand almal,
Die ou .38S&W is 'n heerlike rollie om mee te skiet; akkuraat en min skop. Maar ammunisie begin nou baie skaars raak.
Hoeveel ouens skiet nog hierdie kaliber?
Waar koop jul ammo?
Watse ladings laai julle?
Groete
Die ou .38S&W is 'n heerlike rollie om mee te skiet; akkuraat en min skop. Maar ammunisie begin nou baie skaars raak.
Hoeveel ouens skiet nog hierdie kaliber?
Waar koop jul ammo?
Watse ladings laai julle?
Groete
Waar daar 'n rokie trek is daar 'n bier'tjie...
-
jmb
Re: Skiet iemand nog .38S&W??
'n Vriend van my he vir 'n ruk IDPA saam met my geskiet met 'n ou Webley in 3.8S&W. Die ding was nogal akkuraat met min terugskop. Dit is nou seker nie die beste SD kaliber op aarde nie maar pret om mee te speel. Hy skiet nou met 'n Ruger Speed Six.
- Pvdw
- Hero Member

Het een gratis vir my vrou by 'n Tannie gekry wat hom wou ingee. Dis die ou polisie Smith&Wesson 4" loop rollie.
Ek giet self die loodpunte vir die .38S&W, size dit dan na .360". Dis 140gr swc(ek dink dis swc)
My vrou het 'n gewrig wat a.g.v 'n been disfunksie "gefuse" is. As gevolg daarvan skiet sy slegs met handwapens wat nie erg recoil nie.
Ons laai die 140gr loodpunte vir haar voor 2.1gr S121. Dit gee 'n tromp snelheid van so +/- 580ft/s. Die recoil is ook hanteerbaar en sy skiet maklik so 150-200 skote voor die hand begin pla. Maks. lading met S121 is 2.6gr.
Pas net op vir die S&W's wat" break top" is. Hulle rame is swakker en moet maar eerder nader aan die min. lading gelaai word.
Lekker laai en geniet die ou rollie.
Peet
Ek giet self die loodpunte vir die .38S&W, size dit dan na .360". Dis 140gr swc(ek dink dis swc)
My vrou het 'n gewrig wat a.g.v 'n been disfunksie "gefuse" is. As gevolg daarvan skiet sy slegs met handwapens wat nie erg recoil nie.
Ons laai die 140gr loodpunte vir haar voor 2.1gr S121. Dit gee 'n tromp snelheid van so +/- 580ft/s. Die recoil is ook hanteerbaar en sy skiet maklik so 150-200 skote voor die hand begin pla. Maks. lading met S121 is 2.6gr.
Pas net op vir die S&W's wat" break top" is. Hulle rame is swakker en moet maar eerder nader aan die min. lading gelaai word.
Lekker laai en geniet die ou rollie.
Peet
Work to live, don"t live to work
- Penkop
- Hero Member

Peet,
Aiman, hierdie ou rollie Het die merke op dat dit 'US Property' was en in Oostenryk gedien het net na WWII!!
Dis definitief nie die kragtigste kaliber op die mark nie, maar dodelik akkuraat en 'n plesier om te skiet!
Aiman, hierdie ou rollie Het die merke op dat dit 'US Property' was en in Oostenryk gedien het net na WWII!!
Dis definitief nie die kragtigste kaliber op die mark nie, maar dodelik akkuraat en 'n plesier om te skiet!
Waar daar 'n rokie trek is daar 'n bier'tjie...
- Pvdw
- Hero Member

Wel ek s? altyd 6 stadige loodpille in die teiken is beter as 20 blitse wat die hele wereld vol trek.
Ek speel lekker met my 9mm maar dis net so lekker vir my om terug te sit en te kyk hoe my vrou die ou SAP revolver geniet.
My Oberendorff Mauser 22 is natuurlik haar ander speelding. Sy haal hom net uit die skouer uit as die magesyn leeg is
150 skote met die 22 is net hier om die draai vir haar.
Penkop jy kan maar gerus laai vir daai .38S&W. Die doppe is duur maar hulle hou amper vir ewig. Dit kos my nou 15c/koe?l, 6c vir kruit en 27c per slagdoppie. So ronte kos dan 48c. Dit maak op vir die duur doppe.
Peet
Ek speel lekker met my 9mm maar dis net so lekker vir my om terug te sit en te kyk hoe my vrou die ou SAP revolver geniet.
My Oberendorff Mauser 22 is natuurlik haar ander speelding. Sy haal hom net uit die skouer uit as die magesyn leeg is
Penkop jy kan maar gerus laai vir daai .38S&W. Die doppe is duur maar hulle hou amper vir ewig. Dit kos my nou 15c/koe?l, 6c vir kruit en 27c per slagdoppie. So ronte kos dan 48c. Dit maak op vir die duur doppe.
Peet
- SV MAD (Henk)
- Hero Member

Manne, het ook 'n 38 special met die kort neus (snub nose)
Skiet baie lekker, juis nou weer besig met laai.
Ek het 125gr punte gekry, wat is n lekker lading wat ek hulle kan laai? Nie te vinnig nie, net lekker vir paper punching.
Dan het ek ook standaard die 158gr punte, watse lading kan ek hulle laai?
Groete
Skiet baie lekker, juis nou weer besig met laai.
Ek het 125gr punte gekry, wat is n lekker lading wat ek hulle kan laai? Nie te vinnig nie, net lekker vir paper punching.
Dan het ek ook standaard die 158gr punte, watse lading kan ek hulle laai?
Groete
ek soek nog wapens...
-
FE
- Hero Member

SV,
Jy moet op gunsite gaan kyk daar is 'n paar manne wat nog lekker speel met ladings, dalk kan hulle jou help.
Jy moet op gunsite gaan kyk daar is 'n paar manne wat nog lekker speel met ladings, dalk kan hulle jou help.
Born to hunt, but forced to work!
- SV MAD (Henk)
- Hero Member

-
FE
- Hero Member

sal gou kyk of ek nie vir jou iets daar kry nie!
-
langloop
Ek kan een uit 'n boedel koop. Sou julle dit aanbeveel, en indien wel teen watter prys?
Dankie manne
Dankie manne
- Pvdw
- Hero Member

Langloop is dit 'n 38S&W of 'n 38spl?? As it 'n 38S&W is sal ek nie meer as R250-300 vir hom betaal nie.
Die 38S&W is nie die ultimate selfverdedigings wapen nie en die ammo raak nou skaars en baie duur.
Hulle is ook gewoonlik baie ou rewolwers, baie van hulle is ou polisie of lugmag rewolwers.
Soos ek s?, ek sou nie 'n fortuin op een spandeer nie.
My vrou het egter een en dis 'n puik rewolwer vir haar aangesien die terugskop nie so agresief soos die 38Spl is nie.
Peet
Die 38S&W is nie die ultimate selfverdedigings wapen nie en die ammo raak nou skaars en baie duur.
Hulle is ook gewoonlik baie ou rewolwers, baie van hulle is ou polisie of lugmag rewolwers.
Soos ek s?, ek sou nie 'n fortuin op een spandeer nie.
My vrou het egter een en dis 'n puik rewolwer vir haar aangesien die terugskop nie so agresief soos die 38Spl is nie.
Peet
-
FE
- Hero Member

SV MAD,
Hier is inligting wat 'n man my gegee het op gunsite hoop dit kan jou help.
Groete
FE
Somchem sez 3.9 grains of S121 behind the 158 grain bullet (s? vir hom dis 'n koe?l!) is max. It gives me 641 fps, which is pretty much exactly what Somchem claims. However, I've also parked 5.5 grains of MP200 behind the same 158gr JSP for 840fps from the same gun, so Somchem se ma se pienk pajamas.
I havn't tried 125 grainers, but Somchem sez 5.2 S121 for 830 fps max. Try 4.5 for all day paper punching.
Hier is inligting wat 'n man my gegee het op gunsite hoop dit kan jou help.
Groete
FE
Somchem sez 3.9 grains of S121 behind the 158 grain bullet (s? vir hom dis 'n koe?l!) is max. It gives me 641 fps, which is pretty much exactly what Somchem claims. However, I've also parked 5.5 grains of MP200 behind the same 158gr JSP for 840fps from the same gun, so Somchem se ma se pienk pajamas.
I havn't tried 125 grainers, but Somchem sez 5.2 S121 for 830 fps max. Try 4.5 for all day paper punching.
- SV MAD (Henk)
- Hero Member

Ek het gefigure ek laai 4.6gr op beide koels, 158gr en die 125gr. Daar gaan 'n bietjie verskil in spoed wees, maar vir die 15m paper punching is dit minimaal.
Sal julle dit aanbeveel, of is ek besig om k(n)akkies droog te maak?
Sal julle dit aanbeveel, of is ek besig om k(n)akkies droog te maak?
ek soek nog wapens...
-
bobby
- Sr. Member

sv mad
you must first find out if it's a 38spl or 38s+w caliber . the 38s+w round looks like a 9mmp round with a rim .
if 38s+w load 158gr swc with 2,8gr mp200
if 38spl try158gr swc with 4,5gr mp200
what i do to reload 38s+w cartriges , i use the 38spl die to resise and deprime and a 9mmp dies to bell the mouths and seat the bullet .
YOU CAN SHOOT THE 38S+W LOADS IN A 38SPL REVOLVER BUT NOT THE OTHER WAY AROUND .
cheers bobby
you must first find out if it's a 38spl or 38s+w caliber . the 38s+w round looks like a 9mmp round with a rim .
if 38s+w load 158gr swc with 2,8gr mp200
if 38spl try158gr swc with 4,5gr mp200
what i do to reload 38s+w cartriges , i use the 38spl die to resise and deprime and a 9mmp dies to bell the mouths and seat the bullet .
YOU CAN SHOOT THE 38S+W LOADS IN A 38SPL REVOLVER BUT NOT THE OTHER WAY AROUND .
cheers bobby
-
Frikjordaan
- Full Member

Hallo Penkop.
Skiet die .38 S&W heel gereeld.
Het jy doppe en herlaai matryse?
laat weet PM asb
Groete
Frik
Skiet die .38 S&W heel gereeld.
Het jy doppe en herlaai matryse?
laat weet PM asb
Groete
Frik
Karasberge Namibi
- SV MAD (Henk)
- Hero Member

dis die 38 special.
Het aandag aand so paar patrone gelaai, sal more bietjie kyk hoe skiet hulle.
Het aandag aand so paar patrone gelaai, sal more bietjie kyk hoe skiet hulle.
ek soek nog wapens...