Skietstoel opgradering (verbetering)

Post Reply
Kalahari
Hero Member
Hero Member

Skietstoel opgradering (verbetering)

Post by Kalahari »

Naand almal, skuus more :):
Ek wys net gou my stoel na ek so paar verbeterings aangebring het, iets wat eintlik noodsaaklik is en van die begin af moes op gewees het. Ek het nog nie 'n toets lopie gevat nie, maar dit lyk darem of alles stewig vas is.

Die eerste een is maar 'n tipe rem, eintlik meer 'n stop pen, vir wanneer ek nie op die stoel is nie en ry, dan kan die stoel nie self draai nie. Dit hou ook die kleinspan van die stoel af (net bietjie), want nou wil die stoel nie meer draai nie. Die eerste foto wys die stoel "oop" en die 2de gesluit met die stoel wat nie kan draai nie.

Die ander verbetering is die 2 kassies wat ek aangebring het. By gebrek aan baie kontant het ek 'n klein vleisbak by Kooperasie gekoop, paar stukke "offcut" superwood, skarniere en pakkie skroewe en die verf het ek reeds gehad.

So iets van my stokperdtjie, handewerke.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Kalahari
Hero Member
Hero Member

Re: Skietstoel opgradering (verbetering)

Post by Kalahari »

Die stoel is 'n monster, 4 man nodig om te laai, maar dit was darem nog nie nodig gewees om herstelwerk te doen nie. Ek moet dalk die skaal nader sleep en weeg. ++>:
Hier is die foto's van die kaste vir iets soos gps, rangefinder, ekstra patrone ens. Die binnekant van die kaste is met mat uitgevoer.

Groete
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Cobus(Cobb)
Hero Member
Hero Member

Post by Cobus(Cobb) »

Laaik die camo paint job... :)
Cobus
Johannesburg
Christus
BRNO 308, BRNO 22, Howa 243, MAB 7.65
12Ga Semi, Fabarm 12G O/U, AYA 12G S/S
Barnett Z 350CRT
Stormers/WP(kyk darm nie meer SA rugby nie)
Kalahari
Hero Member
Hero Member

Post by Kalahari »

Cobus(Cobb) wrote:Laaik die camo paint job...
Cobb, 3 kleure verf (blikkies) en een geprogrameerde "laser arm". ++>: Ag, ek weet vir vlekkie sal dit seker nie veel beteken nie, maar vir my lyk dit sommer mooi en dit was lekker om te doen. ;)
VdWalt
Hero Member
Hero Member

Post by VdWalt »

.... en een oggend word sussie wakker en haar pram is weg...... en pa se welder
het 'n onderstel....!!!
Capt. Yoda
Hero Member
Hero Member

Post by Capt. Yoda »

Lyk soos n meneer van n stoel daai Kalahari.Ek hou ook van daai Mickey Mouse hondjie "huis"
A child of five would understand this. Send someone to fetch a child of five.
Polla1983
Sr. Member
Sr. Member

Post by Polla1983 »

VdWalt wrote:.... en een oggend word sussie wakker en haar pram is weg...... en pa se welder
het 'n onderstel....!!!
:laugh: skerp VdWalt :laugh:
Kalahari
Hero Member
Hero Member

Post by Kalahari »

VdWalt wrote: en een oggend word sussie wakker en haar pram is weg...... en pa se welder het 'n onderstel....!!!
vd Walt, daai pram se onderstel kom al baie jare, was een van my susters se poppe pram gewees......... nou ja, ek het dit gered van die ashoop, werk baie lekker.
Capt. Oblivious wrote:Lyk soos n meneer van n stoel daai Kalahari.Ek hou ook van daai Mickey Mouse hondjie "huis"
Kaptein, die mickeymuis huisie is eintlik die kat s'n, die houthok was skaaphond s'n, maar die is oorlede toe skuif ek die hok onder afdak in uit die reen uit en die kat trek in.
Die stoel was my eerste poging, so met die tyd aangelas, als skroot of yster wat ek gehad het. Die eerste as het egter gebuig, skuins ry teen 'n duin, die was 25mm dik en bietjie langer. Daarna het ek toe ander pillar block en korter 38mm as gebruik, nog nie weer gewerk aan hom nie.

ns: Die manne wat stoele verbeter het of aangelas het kan maar ook hier kom wys, ek gee nie om nie.

Groete
Kalahari
Hero Member
Hero Member

Post by Kalahari »

Kalahari wrote: Ek moet dalk die skaal nader sleep en weeg.
Naand sê, ek het toe die skaal nader getrek en die stoel geweeg............... sonder die battery (wat seker 20 kg op sy eie is) weeg die stoel in op 136.5kg! :o.
Nou ja, ek is nie skaam vir my oorgewig stoel nie, wie "boks" saam in hierdie klas ++>:

Groete
Monrique (SJ)
Hero Member
Hero Member

Post by Monrique (SJ) »

Kalahari wrote:
Kalahari wrote: Ek moet dalk die skaal nader sleep en weeg.
Naand sê, ek het toe die skaal nader getrek en die stoel geweeg............... sonder die battery (wat seker 20 kg op sy eie is) weeg die stoel in op 136.5kg! :o.
Nou ja, ek is nie skaam vir my oorgewig stoel nie, wie "boks" saam in hierdie klas ++>:

Groete
Alle maskas.

So moet n stoel mos weeg en lyk! Sal like daai stoel try ook vanaf n skietplek....hehehe :-X

Daai stoor is netjies, kan sien als het n plek. Welgedaan!!

Groetnis
Monrique
Kalahari
Hero Member
Hero Member

Post by Kalahari »

Monrique (SJ) wrote:Alle maskas. So moet n stoel mos weeg en lyk! Sal like daai stoel try ook vanaf n skietplek....hehehe Daai stoor is netjies, kan sien als het n plek. Welgedaan!!GroetnisMonrique
Dankie meneer, ek het 'n broer dood aan onnetheid, so ek hou myself op die tone ;). Daar is net nie altyd plek vir alles nie.
Ek dink die stoeletjie sal lekker srpingbok voorsit doen, steek net sy gat in 'n bos, hy het mos camo op ++>:
Hopelik is daar binne 2 maande 'n jakkals of 2 op sy kerfstok, sover is dit nog net groukat en rooikat.

Groete
Post Reply