Vector teleskope

Post Reply
Nardus van der Vyver
Newbie
Newbie

Vector teleskope

Post by Nardus van der Vyver » Thu Mar 19, 2020 5:27 am

Goeie more almal

Enigeiemand al ondervinding met die nuwe reeks Vector teleskope.

Brothers Arms se video gister op vleisboek gesien en vlugtig met Rudie gesels. Hou nogal van besigheid doen met hierdie mense as ek hulle hier n pluimpie mag gee !!

Ek oorweeg n Taurus en soos ek verstaan is hierdie lense en algehele funksionering van die teleskope uitsonderlike waarde vir geld.

Sal waardeer as daar n paar reviews en ervarings gedeel kan word

Baie dankies

tripodmvr
Hero Member
Hero Member

Re: Vector teleskope

Post by tripodmvr » Thu Mar 19, 2020 7:16 am

Cyclops het nou al 'n hele paar van Vector getoets. Gaan kyk na die toetse wat hy gedoen het.

https://www.youtube.com/watch?v=PC9vheiacEU
.22 Krico, Howa 223 Varminter, 243 AI Musgrave RSA, Ruger RPR 243, P14 - 7 x 64, BSA 303 Sporter, 375 H&H Musgrave, 30-06 Ruger No. 1A, Khan O/U 12br, Norinco O/U 12br

LUAN
Hero Member
Hero Member

Post by LUAN » Thu Mar 19, 2020 9:02 am

Die scope se kol in die middel van die kruis word so groot op 18x dat jy n 2 duim kol toe maak op 200m. Nie n scope vir fyn skiet volgens my. Weet nie hoekom hulle n kol moet gebruik op n ffp scope.

Aceofspades
Sr. Member
Sr. Member

Post by Aceofspades » Thu Mar 19, 2020 1:53 pm

Ek het 'n Tourex 6-24 FFP by Geno gekry.

Die kruishaar is nou weer baie fyn en ook redelik besig. Maar na 'n paar keer se skiet is hy regtig gemaklik om mee te werk.

En met 60 skote op die 300 met koëels van 136gr tot 234gr hou hy sover goed.

Dit sal seker nie almal se koppie tee wees nie, maar van my kant af het ek nie klagtes nie.

Kriek

6.5/284Norma
Hero Member
Hero Member

Post by 6.5/284Norma » Fri Mar 20, 2020 8:16 am

Het gister 'n vriend van my probeer help met sy Vector Taurus.

Die links-regs verstelling werk glad nie. Kan die knop tot op sy maksimum albei kante toe draai en die kruisdraad beweeg niks.
Seker 'n "once-off" maar steeds kommerwekkend,
I'd rather be hunting!

Ruger No.1 Varmint 6.5 Creedmoor
Howa 22-250 Rem
Howa 6mm Creedmoor
Remington 700 6.5 Creedmoor

Alwin
Hero Member
Hero Member

Post by Alwin » Sat Mar 21, 2020 8:27 am

Ek het 'n Tac Vektor teleskoop wat ek by 'n mede-Jaracaller gekoop het. Oor die algemeen lyk en werk hy baie goed. Geen klagtes oor die teleskoop self nie.

Ek het 'n verskeidenheid van teleskope van verskillende fabrikate. Verskeie van hulle het al probleme gegee. Die helfte van my Lynx en Leupold teleskope was al terug fabriek toe vir herstelwerk. Hulle is terug en werk soos nuwes. Daar is fabrikate soos Vortex en Swarovski wat nog beter naverkoopdiens bied.

Dan is daar die fabrikate wat 'n wonderlike waarborg adverteer, maar dis slegs op papier. As jy die dag 'n probleem het, dan begin die stories en verwysings na die fynskrif. Ek gaan nie name noem nie, kyk maar die forum deur vir al die besprekings.

As jou telekoop in Sjina gemaak is, dink ek nie jy gaan enige waarborg van die fabriek af kry nie. Kyk of jou plaaslike agent die teleskoop (op sy kostes) gaan vervang sonder stories. Daar is 'n groot verskil tussen 'n gladdebek verkoopsman se stories en behoorlike naverkoopdiens.

Ek het onlangs 'n teleskoop gekoop wat ek weet geen naverkoopdiens het nie. Vir die prys wat ek betaal het, is ek bereid om die ding weg te gooi wanneer hy die dag begin lol. Besluit maar of jy bereid is om dit te doen voor jy koop.

Post Reply

Return to “Optics/Teleskope”