Ackley

Post Reply
PWV
Hero Member
Hero Member

Ackley

Post by PWV » Mon Oct 12, 2020 3:27 pm

Ek het so deur die forum geblaai op soek na inligting oor 'n .308 Ackley. Slegs een persoon in die Ackley-bende gesien met 'n .308.

So baie ander kalibers verander in AI, nou het ek gewonder of daar voordele in steek om 'n .308 te Ackley.
Is hier iemand met inligting?
Many people are alive, only because it's illegal to shoot them.

Groetnis
Pieter Willem Vorster

Kaalvoetthysie
Full Member
Full Member

Re: Ackley

Post by Kaalvoetthysie » Mon Oct 12, 2020 7:17 pm

Ek het opgelees daaroor op die internet en dit klink of dit bitter min voordeel gee. Sal graag wil hoor wat se die manne hier.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Arnold
Hero Member
Hero Member

Post by Arnold » Mon Oct 12, 2020 8:47 pm

Daar is baie voordele, dit is hoekom almal hulle 308 Winchesters laat Ackley.

Armand Steenkamp
Hero Member
Hero Member

Post by Armand Steenkamp » Mon Oct 12, 2020 8:49 pm

Daar is verseker voordele. Moet net nie hoop dat jy 200fps vinniger gaan skiet nie. Goeie raad sal wees om eers dje Dies te soek en hom dan te laat sny

Dumbluck
Sr. Member
Sr. Member

Post by Dumbluck » Mon Oct 12, 2020 9:53 pm

Dalk is die skouer wat beskikbaar is om uit te stoot te klein om 'n verskil te maak agv. die 30caliber diameter.
Op die 308 dop sal Ackley sekerlik 'n baie groter verskil maak op bv. 'n 243win?

Soos ek verstaan hou die skerp skouers van Ackley die onbranding van die kruit langer in die dop voor dit in die loop uitgeblaas word. Maar met die 30cal wat naby aan die dikte van die dop se lyf is gaan hy maar sukkel.

Is ek op die regte pad of praat ek nonsens?
Verstaan ek die konsep reg? Image

Adri

Adri Barkhuizen
facebook instagram youtube

Armand Steenkamp
Hero Member
Hero Member

Post by Armand Steenkamp » Tue Oct 13, 2020 6:58 am

Ek weet nie wat dit is nie, maar die laaste tyd het my Ackleys vinnig gegroei. Ek het nou die 6.5x55AI, 30-06Ackley en 270Ackley. Ek dink dit is maar gatjuk.
Die voordele in my mening is jy wen n beter dopsontwerp. Omdat die taps verwyder word en die skouer helleng na 40grade verander word groei jou doppe baie min so jy hoef omtrend nooit te trim nie. Die ander voordeel, afhangend van watter tiepe herlaaier jy is, is dat n ackley dop druktekens goed wegsteek. So jy kan so effe hoer drukvlakke hardloop voor doppe begin vas sit. En dan wen jy bietjie spoed.. In sommige kalibers wen jy meer as ander. My 30-06 wen ek op die ligter koeels so tussen 100 en 150fps. Met swaarder koeels is dit minder. In die geval waar jy n lekker lang loop het kan jy soms na n stadinger kruit toe oorgan en dan wen n man bietjie meer.
Nadele, dis verslawend!!!

Wouter Roets
Administrator
Administrator

Post by Wouter Roets » Tue Oct 13, 2020 9:24 am

Oom Pieter

Die enkele rede hoekom die 308 Win Ackley spesifiek nie populer is nie is dat jy baie min wen in terme van dopkapasiteit en dus spoed. Afhangende van die dop vervaardiger sal dit in die orde van 2-3gr wees wat ongelukkig nie veel meer spoed gee nie. Die dopkapasiteits verhoging is ook nie genoegsaam om na n stadiger poeier oor te slaan nie en dus wen jy eenvoudig net so tussen 30-50ft/sek.

Verder sit die 308 Win nie met probleme van wispulturigheid as dit kom by akkuraadheid of iets soos doughnuts nie, so die ander voordele wat die Ackley ontwerp inhou is in die meeste gevalle nie die moeite of koste werd nie. Dies en reamers is skaars en duur daarby wat die omskakeling nog moeiliker maak om te oorweeg.

Groetnis
Wouter

Methos
Sr. Member
Sr. Member

Post by Methos » Tue Oct 13, 2020 9:34 am

Nee wat Oom

Dis nie nodig nie - die 308 is alreeds die perfekte kaliber - nie nodig om dinge aan hom te doen nie.

joe rocket
Hero Member
Hero Member

Post by joe rocket » Tue Oct 13, 2020 9:49 am

Oom Peter, Heinz maak n primer spoed verstellings tool net vir manne wat gradeboë skiet. Jy gee die primer so halwe draai kloksgewys dan skiet jy 129.77 voete per sekonde vinniger. Werk lekker vir veld skiet. Nog goedkoop ook, net R85.99 . True story.
GROETE

Perfection is hard to achieve but hell it is worth striving for.

PWV
Hero Member
Hero Member

Post by PWV » Tue Oct 13, 2020 12:43 pm

Arnold wrote:
Mon Oct 12, 2020 8:47 pm
Daar is baie voordele, dit is hoekom almal hulle 308 Winchesters laat Ackley.
Dankie, Arnold! :-\

Groetnis
Pieter Willem Vorster

PWV
Hero Member
Hero Member

Post by PWV » Tue Oct 13, 2020 12:46 pm

Wouter Roets wrote:
Tue Oct 13, 2020 9:24 am
Oom Pieter

Die enkele rede hoekom die 308 Win Ackley spesifiek nie populer is nie is dat jy baie min wen in terme van dopkapasiteit en dus spoed. Afhangende van die dop vervaardiger sal dit in die orde van 2-3gr wees wat ongelukkig nie veel meer spoed gee nie. Die dopkapasiteits verhoging is ook nie genoegsaam om na n stadiger poeier oor te slaan nie en dus wen jy eenvoudig net so tussen 30-50ft/sek.

Verder sit die 308 Win nie met probleme van wispulturigheid as dit kom by akkuraadheid of iets soos doughnuts nie, so die ander voordele wat die Ackley ontwerp inhou is in die meeste gevalle nie die moeite of koste werd is nie. Dies en reamers is skaars en duur daarby wat die grappie nog moeiliker maak om te oorweeg.

Groetnis
Wouter

Dankie, Wouter. Dit is nou 'n insiggewende antwoord. Verstaan ook nou waarom ek maar min inligting kon kry en dat mens min van hierdie kalibers in geskrifte kry.

Groetnis
Pieter Willem Vorster

Malan123
Hero Member
Hero Member

Post by Malan123 » Tue Oct 13, 2020 12:47 pm

Oom nek net daai 308 ackley so klein bietjie af na 6mm toe >:D

Gawie(13mm)
Hero Member
Hero Member

Post by Gawie(13mm) » Tue Oct 13, 2020 1:08 pm

PWV wrote:
Tue Oct 13, 2020 12:46 pm
Wouter Roets wrote:
Tue Oct 13, 2020 9:24 am
Oom Pieter

Verder sit die 308 Win nie met probleme van wispulturigheid as dit kom by akkuraadheid of iets soos doughnuts nie, so die ander voordele wat die Ackley ontwerp inhou is in die meeste gevalle nie die moeite of koste werd is nie. Dies en reamers is skaars en duur daarby wat die grappie nog moeiliker maak om te oorweeg.

Groetnis
Wouter

Dankie, Wouter. Dit is nou 'n insiggewende antwoord. Verstaan ook nou waarom ek maar min inligting kon kry en dat mens min van hierdie kalibers in geskrifte kry.
Sien Oom nou. Ek en Wouter kon 'n tweeling gewees het, want ons praat uit een mond. ;D Die groot probleem is dat daai mond aan sy slikderm vas is, want ek bly maar 'n maergat met 'n groot bek! ;)
Dont make expensive noise! Make the first shot count!

PWV
Hero Member
Hero Member

Post by PWV » Tue Oct 13, 2020 1:20 pm

Ja, Gawie, voorreg om julle manne te ken!!

Op my ouderdom raak my moermeter net baie makliker buite werking as ek na die str@nt van baie analfabete moet luister.

Groetnis
Pieter Willem Vorster

joe rocket
Hero Member
Hero Member

Post by joe rocket » Tue Oct 13, 2020 1:50 pm

PWV wrote:
Tue Oct 13, 2020 1:20 pm

Op my ouderdom raak my moermeter net baie makliker buite werking as ek na die str@nt van baie analfabete moet luister.
Wat? Se uncle ek skiet n needmore?
GROETE

Perfection is hard to achieve but hell it is worth striving for.

PWV
Hero Member
Hero Member

Post by PWV » Tue Oct 13, 2020 9:20 pm

joe rocket wrote:
Tue Oct 13, 2020 1:50 pm
PWV wrote:
Tue Oct 13, 2020 1:20 pm

Wat? Se uncle ek skiet n needmore?
Doring.jpg
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.

Groetnis
Pieter Willem Vorster

Post Reply

Return to “Rifles/Gewere”