Anatoliese honde

Ambessa

Re: Anatoliese honde

Post by Ambessa » Tue Jun 30, 2009 10:09 pm

Hallo Louis102

...'n paar dinge weet ek beslis, ons sal kan doen met 'n Waaksame of dan nou Slaapsame... ...niks skort met die geheue nie, al moet ons kort-kort deur die argiewe blaai...  ...het baie van ou oorle Oom Jan se baie stories gehou.

Mooi loop.

Ambessa

222
Sr. Member
Sr. Member

Post by 222 » Thu Jul 02, 2009 5:56 pm

Almal

Ek het so bietjie rondgevra onder die manne en kon geen reaksie kry dat hulle bewus is van of weet van iemand wat die honde hier rond aanhou nie. Kon nog nie by almal uitkom nie maar sal soos ek belowe het julle op hoogte hou.

Groete
Get the facts! Not the apparent facts, the assumed facts, or the hoped-for facts, but the real facts.

.22 Remington P/A
.243
.308
.303 Epps
12 Boor P/A
7.65 FN/Browning
Glock 19
Silent Hunter KD's

LMB
Sr. Member
Sr. Member

Post by LMB » Thu Jul 02, 2009 10:13 pm

Ek het by RSG navraag gedoen oor die plek, dit mag wees dat ek dit verkeerd het. Sal laat weet as ek antwoord kry.
Lukas

tafjak

Post by tafjak » Fri Jul 03, 2009 10:19 am

Hiers 'n lekker een, nie om herdershonde af te skiet nie, maar om te bewys dat metodes gekoordineerd gebruik moet word.

My Boerevereniging Voorsitter noem aan my 2dae gelede dat hy hierdie jaar die swakste lampersentasie gehad ooit. Toevallig of nie, maar is ook die eerste jaar dat hy herdershonde gebruik. Vroe?r het hy nooit swakker gedoen as 90% nie, maar vermoed dat sal bars om 80% hierdie jaar te haal.

O ja, honde het reeds ander huise.

Taffie

tafjak

Post by tafjak » Fri Jul 03, 2009 10:24 am

Projag

Projag wrote:Dra enige iemand kennis van beweerde betroubare inligting dat dit besonder goed gaan met die eerste kruiswerpsel tussen 'n jakkals en anatool? Het die stert en agterbene van 'n jakkals, die lyf van die anatool en lyk soos hul beskermheer. Sal glo jakabole genoem word?
Darie honde gaan net hulle eie slaggoed oppas.

Taffie

Louis102
Administrator
Administrator

Post by Louis102 » Fri Jul 03, 2009 3:54 pm

tafjak wrote:
... dat hy hierdie jaar die swakste lampersentasie gehad ooit. Toevallig of nie, maar is ook die eerste jaar dat hy herdershonde gebruik.
Taffie

Is jou Boerevereniging Voorsitter nie dalk 'n bietjie kwaai op die herdershonde nie?  S? hy moet ramme probeer, dalk lam sy ooie beter!

Groete
Louis
Goeie dade oortref goeie woorde.

Jaco Bezuidenhout
Full Member
Full Member

Post by Jaco Bezuidenhout » Fri Jul 03, 2009 4:05 pm

LOUIS

;D

KIETERKAT

tafjak

Post by tafjak » Thu Jul 16, 2009 3:31 pm

Louis
Louis102 wrote:Is jou Boerevereniging Voorsitter nie dalk 'n bietjie kwaai op die herdershonde nie?  S? hy moet ramme probeer, dalk lam sy ooie beter!
Ek gaan vra dat alle herdershonde nou 'n Plaasnaam, Hondnaam en eienaar se naam op die halsband(wat ook verpligtend moet wees) moet h? in my Boerevereniging met 'n spertyd waarop alle honde aan dit moet voldoen. Dit sal dan alle honde wat uit gebied beweeg en geskiet word kan identifiseer en eienaar kan dan aangespreek word(kan sommer die tjekboek saambring as hy hondekarkasse kom haal). Sal sommer mates, ouderdomme, pensinhoud en dies meer kan aanteken en op forum plaas.

Ek het gisteraand 2 honde locate op grond waar sulke honde nie aangehou word nie en toevallig die snaakse spore al opgemerk is. Daar is ook al bykans 30 merino ooie gevang in die gebied.

Groete

Taffie

Louis102
Administrator
Administrator

Post by Louis102 » Thu Jul 16, 2009 8:42 pm

Taffie

Ek stem 100% saam.  Trap hulle vas!  Ek sou s? dit moet sommer geld vir alle honde op die plaas, insluitend die werkers s'n.  Gaan doodseker die idee by my boerevereniging ook toets.

(Al wat ek tong in die kies probeer s? het is dat die honde nie vir 'n swak lampersentasie verantwoordelik gehou kan word nie.  Daarvoor moet die ramme, ooie of die eienaar skuld kry.  Ek kan wel verstaan as die honde vir 'n swak speenpersentasie skuld gegee word.  Dit is nou as ek en jou Boerevereniging voorsitter lam- en speenpersentasies op die selfde manier sou bereken.  Gelukkig het Kieterkat die grappie gevang)

Groete
Louis

tafjak

Post by tafjak » Fri Jul 17, 2009 12:00 pm

Louis
(Al wat ek tong in die kies probeer s? het is dat die honde nie vir 'n swak lampersentasie verantwoordelik gehou kan word nie.  Daarvoor moet die ramme, ooie of die eienaar skuld kry.  Ek kan wel verstaan as die honde vir 'n swak speenpersentasie skuld gegee word.  Dit is nou as ek en jou Boerevereniging voorsitter lam- en speenpersentasies op die selfde manier sou bereken.  Gelukkig het Kieterkat die grappie gevang)
Ek ken jou te goed om te weet dat dit nie tong innie kies issie.

Taffie

Avibus

Post by Avibus » Wed Jul 29, 2009 12:03 am

Ek is nuut op die forum en geniet julle insette baie. Ek het so vinnig deur die "postings' gelees. As valkenier verstaan ek die verhouding tussen valk, valkenier en hond goed aangesien ek ook al op verskeie geleenthede my vingers gebrand het met engesle pointers en onlangs met 'n brittany wat uit 'n werpsel van 'n "werkende" honde kom, om maar later uit te vind na ure se opleiding en tyd die hond kan nie eers 'n stink sokkie onder sy neus ruik nie wat nog te s? 'n patrys in lang gras. Dit laat sak 'n man se moed.

Toe die gebruik van anatoliese honde destyds geimplimenteer is het dit my geprikkel en het ek heelwat opgelees oor die honde en hul opleiding. Interessant genoeg dat uit 'n werpsel van 6 honjies sal daar miskien 2 wees wat suksesvol aangewend kan word ter beskerming van vee. Kenners op die honde se gebied meld dat 'n hond eers op 2 jarige ouderdom na blootstelling verseker geevalueer kan word of hy/sy suksesvol onafhanklik vee kan oppas.

Ongelukkig het plaaslike "kenners" begin teel met die honde aangesien daar 'n aanvraag was, maar was die telers nie bereid om die korrekte pad van seleksie, opleiding en evaluering te loop nie en was verskeie mense ontnugter na hul aankoop van die honde en teleurgesteld met hul resultate.       

tafjak

Post by tafjak » Wed Jul 29, 2009 7:21 am

Avibus
Ongelukkig het plaaslike "kenners" begin teel met die honde aangesien daar 'n aanvraag was, maar was die telers nie bereid om die korrekte pad van seleksie, opleiding en evaluering te loop nie en was verskeie mense ontnugter na hul aankoop van die honde en teleurgesteld met hul resultate.
Ek dink jy slaan die spyker op sy kop met bogenoemde stelling.

Taffie

Ambessa

Post by Ambessa » Fri Jul 31, 2009 12:13 pm

Hallo Avibus / Tafjak

Dit is baie goed geste. Onthou ou BS en RHW verwys na die diere as "failed dogs". Wonder egter of hulle weet dat die werklik goeie honde maar min is. Amper soos dat net 'n paar perde werklik wenners op die renbaan word - die ander hardloop darem saam.

Ambessa

Mac
Hero Member
Hero Member

Post by Mac » Fri Jul 31, 2009 7:51 pm

All,

I was checking out some sites on the net when I saw this on an Anatolian official web page, someone should show this to old bollie
Anatolian Shepherds must be socialized and obedience trained through their lives.

It is important that their diet is not too high in protein. Foods such as rice and lamb are good choices for Anatolian Shepherds.
Graham
Occasionally mistaken for a responsible adult

It is funny how much we learn when we forget that we know it all.

Kruger
Sr. Member
Sr. Member

Post by Kruger » Fri Jul 31, 2009 8:05 pm

Wetie vannie rys nie, maar die 'lamb" vang hulle sommer self.
Winners never quit - Quitters never win.

katjak
Full Member
Full Member

Post by katjak » Mon May 31, 2010 10:02 pm

Manne. Ek sien in gister se Raport in tydskrif op bl 32 foto van anatool. Die skrywer van die artikel s? die hond was besig om aan n boerbok lam te vreet. Wonder of die lam gevang was, of aan hom gevoer was. Wys maar net.      Japie
A genious is someone who shoots at something no one else can see, and hits it.

Thoei

Post by Thoei » Mon Oct 11, 2010 9:34 pm

Hi Manne ek sien julle is baie negatief oor die Anatole,ek glo  dat n hond net so goed is soos wat geleer van sy hanteerder.Ek dink persoonlik in meeste van gevalle is honde net tussen vee gegooi en dan moet hulle opperate(werk)jammer maar ek stem glad nie saam.Ek het nog nooit van n jaghond gehoor wat van kleins af alles geweet het en n uitstekende  jaghond geword het nie.

Ek hoop nie ek het telaat ingeskakel by die post.

Groette Thoei

Kruger
Sr. Member
Sr. Member

Post by Kruger » Tue Oct 12, 2010 6:57 am

Thoei

Ek stem 100% saam met jou dat opleiding kardinaal is. Jy sal egter ook saamstem dat selfs goed opgeleide honde van tyd tot tyd die verkeerde ding doen en dan moet jy hom onmiddelik berispe. Dit help nie om more met n hond te raas oor iets wat hy gister verkeerd gedoen het nie, want hy sal nie weet waaroor jy ontevrede is nie.

Dit is juis hier waar die probleem kom met Anatole in 'n ekstensiewe boerdery omgewing. In die meeste gevalle sal jy die hond een of twee keer per week sien en teen die tyd dat jy agterkom hy doen iets verkeerd is dit baie moeilik om dit af te leer. Indien die hond elke dag opgepas moet word kan jy net sowel die hond skiet en die vee oppas.

Groete
KL
Winners never quit - Quitters never win.

Thoei

Post by Thoei » Tue Oct 12, 2010 9:46 am

Ek hoor wat jy se,ek is in Namibie en het van die honde by my vee.Ek het ook uit onkunde twee jong honde saam gesit en dit het my baie kopseer veroorsaak.Hulle wou nie bond met die skaap,tot ek hulle gesky het.
Ek weet dit is nie maklik om hulle optepas elke dag,maar ek voel die eerste jaar van enige hond dit is wat hom maak of breek.Ek plaas n bok wagter saam met my jong honde van so 5 maande af tot n jaar.Wat ook belangrik is n werk hond moet regemaak word,dit is maar net ook n hond en op n sekere ouderdom begin die hormone ma pla en dan soek hulle n maat.Eks jammer om tese as a man nie bereid is om moeite temaak met n vee hond dan moet hy nie een kry nie en is sy vee nie vir hom belangrik genoeg nie.

Ek weet van baie Anatole in namibie wat regtig hul sout werd is.(En nee eks nie n teler nie)Ek het van die insae gelees wat van die honde vee vang en eet,ek weet net dat dit sal gebeur as n hond ondervoed is.

Ek luister graag verder.

Groette Thoei

JACQUES BOTHA
Hero Member
Hero Member

Post by JACQUES BOTHA » Tue Oct 12, 2010 10:35 am

thoei.
Ek weet ook van honde wat werk. Ek dink die opleiding is belangrik en ek sukkle om KOOS MEIRING op die forum te kry, maar hy het groot sukses met sy honde en hy het ook al een of twee gehad wat nie gewerk het nie. Maar hy glo hulle moet die regte kos kry, so se hy vir my.
Saam met n veewagter is dit n wenkombinasie. maar die ander kant is ook waar,, daar is honde wat nie werk nie  dalk agv van die eienaars, dalk nie, Ek weet te min,
So dalk moet ons bietjie  teler hier kry en die regte resep gee. Nhond allen is nie goed genoeg nie... n opgeleide hond met regte voeding ens....is seker goud werd.
Groete
Jacques
Shoot straight and tell the truth!

Louis102
Administrator
Administrator

Post by Louis102 » Tue Oct 12, 2010 12:11 pm

Thoei wrote: ....Ek weet van baie Anatole in namibie wat regtig hul sout werd is....
Thoei

Ek bly ook in Namibi? en weet van Anatole wat meer skade as goed gedoen het - telers sal beaam dat sekere Anatole se persoonlikheid nie geskik vir die werk is nie.  Ek betwyfel egter nie dat daar in sekere gevalle uiters goeie sukses met hierdie honde behaal word nie.  Ek dink egter die Anatool-beheptheid is oordrewe.  Dit is onnodig om so 'n groot hond aan te hou wat jou uit die huis vreet.  Bok en skaap honde kom al jare saam met veekuddes in Namibi? - veral by kleinvee wat elke aand gekraal word.  Daar was vir dekades lank geen Anatool nodig om die kuddes in Namibi? op te pas nie - gewone kruisras-keffertjies het die ding met uitstaande sukses gedoen - hulle moet net in die kraal grootword saam met die bok en skaap en vroeg deur hul eienaar/veewagter gekeur word om die goeie te behou.

Die probleem kom waar skaap nie elke aand gekraal word nie.  Ek boer uiters ekstensief / los met Dorperskaap op 30 000 hektaar.  Dit is wat die tipe weiding, topografie en klimaat dikteer.  My dorpers kom 6 maal 'n jaar in die kraal.  Daar is geen manier wat Anatoliese honde my skaap suksesvol kan oppas nie, moenie eers probeer om my te oortuig nie.  Die punt is, gebruik die honde as hulle vir jou werk, maar moenie ander produsente se vermoe?ns met honde en wil om moeite te doen bevraagteken, as jy nie weet wat in hulle boerderye aangaan nie.

Ek is lief vir honde en die span hier op die werf is na aan my hart.  Ek moet egter realisties oor 'n hond se vermoe?ns en aanwendbaarheid ook wees.

Louis

JACQUES BOTHA
Hero Member
Hero Member

Post by JACQUES BOTHA » Tue Oct 12, 2010 1:17 pm

Oom Leeu.
Jy praat presies dieselfde taal as Koos Meiring wat ek dink 5 of 6 Anatole het.Hulle werk vir hom , maar hy het ook al gehad wat nie werk nie.
Sien mens koop nie ondervinding nie, jy verdien dit deur tyd en genade .
Soet wees
Jacques
Shoot straight and tell the truth!

Thoei

Post by Thoei » Tue Oct 12, 2010 1:48 pm

Louis my ou maat ek is nie besig om jou of enig iemand op die forum se vermoens tebevraag teken nie.Maar om ook net uitlatings temaak van hoe die honde nie werk nie(sleg hulle is) is ook nie vir my reg nie.

Ek kan nie onthou waar ek gese het dat die honde nie kudde vee kan oppas nie.Iemand wat n Anatool daarvoor aangeskaf het het geensins sy huiswerk gedoen nie.

Ek stem 100% saam dat da honde is wat slegte gewoontes aangeleer het,en se temprament net nie voldoen nie.

Ek luister verder

Groette Thoei

LMB
Sr. Member
Sr. Member

Post by LMB » Wed Oct 13, 2010 7:32 pm

Thoei

Ek het ook twee van die honde onder ekstensiewe toestande gehad en dit het nie gewerk nie. So was daar baie in die omgewing en nie een is meer oor nie.

Om die boere as swak hanteerders af te maak, is onregverdig. Om die anatole reg te leer is nie maklik nie, volgens my, maar nie alle mense is honde hanteerders nie, so hoekom moet alle boere nou skielik ekspert honde hanteerders wees.
Aan die ander kant het baie skaapboere suksesvolle skaaphonde, so hoekom kan hul nou skielik nie anatole hanteer nie.

Ek het nie een van die genoemde probleme met my honde gehad nie, alhoewel nie een veel ouer as `n jaar geraak het nie. Altwee het die lyndraad nie verstaan en hul nie daaraan gesteur, Dit het altwee se einde beteken. Daar was nie `n manier dat ek hulle op my plaas kon hou met die gewone grensheining. Hulle het nie na die buurman se huis weggeloop, maar na sy lammer ooie, en myne en sy kos net so gelos.

Die feit is, dit het nie gewerk nie. Die sukses verhale is werklik `n handvol en gewoontlik by meer intensiewe boerderye.

Lukas

Coenie (Swift)
Full Member
Full Member

Post by Coenie (Swift) » Fri Apr 01, 2011 9:26 am

Ons het ook die honde probeer en vir die duurder opsie oorweeg om 'n geleerde hond te koop volgens teler en dan die hond bekendstel soos deur teler voorgestel.
My pa en die hond het 'n hegte band gehad, maar die sukses was 'n ander storie.... Lammers het verdwyn en die hond speel met hulle en die ooie begin om hulle te los. Wanneer die hond gedisiplineer word verdwyn hy vir weke. Loop snags rond en gaan na hoof pad en tel diere op wat dood gery is en lammers word steeds minder.

Uit einde buurman hom betrap aan ooi vreet en gebel. My pa s? toe dis reg skiet hom wanneer weer gewaar. 3 dae later skiet buurman hom waar hy weer vreet. Ons het hom gaan haal en die buurman vergoed om die vrede te bewaar.

Het teler gebel en gevra na raad voordat die hond geskiet was en hy wou glad nie help nie, kon nie raad gee nie en wou ook nie uitkom plaas toe nie...

My pa sien nou die dag weer ene in 'n Nguni joernaal en kry toe sommer hymwe? oor syne wat nie meer is nie....
.22 , 223 Vektor H5, 270 Savage Mod III FXP3, 12 Boor Mossberg, 9mm Vektor SP1 Sport

Post Reply

Return to “Anatoliese en ander Herders-honde”