Kraai sukses

Post Reply
JurieW
Jr. Member
Jr. Member

Kraai sukses

Post by JurieW » Tue Jan 07, 2020 4:33 pm

Goeie middag almal.

Ek wil net so bietjie sukses deel met julle van vorige Saterdag. Ons het die plaas redelik vroeg betree en eers bietjie rond gery en gesien wat aangaan of daar enige konsentrasies van die kraaie in die omtrek was ens. Baie min gesien 1 kraai was n uitsondering maar hy het sommer vinnig geland... Die dag was lekker sonskyn en wind stil.

Buiten daai een was die lug redelik skoon van die verpesting. Ons slaan toe op naby n bloekom laning met n oop veld aan ons rug kant en die normale skaap kraal voor ons as n skiet veld. Skaap was wel nie in die kamp vandag nie.

Ons kamofluer die bakkie, sit die magneet aan en sit Jacques Kotze se roeper aan met sy klanke. Nie 5 minute nie wemel dit bo ons koppe...

Die kraaie hoor die roeper van ver af dan kom hulle in vlae van so 2 to 5 in ongeveer. Dan sien hulle die magneet en wil dan natuurlik ondersoek instel om van nader af te sien. Dann word hulle ook lokke...

Ons was bietjie kort op tyd en was so vir 2 ure lekker aan die gang tot die patrone opgeraak het.

Teen daai tyd het daar 26 kraaie geval.

Baie dankie Jacques vir jou tips en klanke hulle het baie lekker gewerk.

Groete

NS ek sal later n paar fotos probeer laai. Sukkel maar op die foon.
12ga Cooke SxS
.223 BRNO
9mm Star Model B
.30-06 Tikka T3 Supervarmint

JurieW
Jr. Member
Jr. Member

Re: Kraai sukses

Post by JurieW » Wed Jan 08, 2020 10:22 am

FOTOS
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
12ga Cooke SxS
.223 BRNO
9mm Star Model B

JurieW
Jr. Member
Jr. Member

Post by JurieW » Wed Jan 08, 2020 10:29 am

laaste fotos
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
12ga Cooke SxS
.223 BRNO
9mm Star Model B

Methos
Jr. Member
Jr. Member

Post by Methos » Wed Jan 08, 2020 11:02 am

Lekker Jurie!

Vat volgende keer meer patrone! Ek het self die ander dag gegaan, sommer vinnig vinnig so 20 patrone uitgeskiet op kraaie. Waarmee skiet jy? Semi auto of over & under?

Ek gebruik 'n paar kraai decoys en 'n kraai karousel. Ek kort nog kraai decoys maar teen €5 een raak dit vinnig duur. Ek gaan sommer lee water bottels met swart matt verf spray en hulle Sondag probeer.

Wil sommer so 20 bottels doen.

JurieW
Jr. Member
Jr. Member

Post by JurieW » Wed Jan 08, 2020 11:28 am

HI Methos

Ek sal so maak met die partone. Moet byvoeg vandat die bakkie ge-camo is het die kraaie baie nader kom draai en was die prosess meer suksesvol. as hulle jou sien bly hulle baie hoog en buite bereik.

Die karousel het 2 x karton decoys op, dis al. Hulle is sommer home made. Swart kokie pen en tippex... Stuur asb fotos van jou bottel- kraai lokke as jy gemaak het, ek sal graag wil sien en hoor of hulle werk.

Ek skiet met n side by side, my vriend in die veld skiet met n pomp askie.

groete
12ga Cooke SxS
.223 BRNO
9mm Star Model B

Post Reply

Return to “Bird Hunting”