"Gadgets" 'n Boer maak 'n plan.

Post Reply
PWV
Hero Member
Hero Member

"Gadgets" 'n Boer maak 'n plan.

Post by PWV »

Dit was 'n idee van Jamalley dat ons so 'n "topic" moet begin, waar lede "gadgets" opsit wat hulle self gemaak het om herlaai, skiet, jag, en enigiets anders i.v.m. vuurwapens, te vergemaklik.

Ek begin dus met so 'n eenvoudige apparaat wat ek gemaak het om my doppe uit te gloei ("anneal").
'n martini henry-dop waarin 'n gat onder in geboor is en 'n sinkboudjie daarin vasgesit is. Dit kan nou in 'n handboor gebruik word met die dop wat "anneal" word voor in. Die dop pas los daarin en kan in 'n bakkie water uiutgegooi word nadat dit genoegsaam verhit is. Sien foto's. Baie simpel, maar dit werk vir my.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Last edited by PWV on Tue Jan 20, 2015 10:23 pm, edited 1 time in total.
Cobus(Cobb)
Hero Member
Hero Member

Re: "Gadgeds" 'n Boer maak 'n plan.

Post by Cobus(Cobb) »

Ek het nie 'n foto nie

Ou Bisley scope, gat deurgeboor net agter die eyepiece, rod netjies deur gesteek..grinding paste op jou scope ringe...werk wonderlik vir "lap" van nuwe ringe vir scope

Cheers
PWV
Hero Member
Hero Member

Post by PWV »

Cobus(Cobb) wrote:Ek het nie 'n foto nie

Ou Bisley scope, gat deurgeboor net agter die eyepiece, rod netjies deur gesteek..grinding paste op jou scope ringe...werk wonderlik vir "lap" van nuwe ringe vir scope

Cheers
Kan jy nie 'n foto neem nie, Cobus? Hierdie kan nog 'n baie interessante post word .... as almal net hul gadgets met ons wil deel!
Johnnie De Wet
Hero Member
Hero Member

Post by Johnnie De Wet »

A.O.L. Gauge
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
jamalley
Hero Member
Hero Member

Post by jamalley »

Dankie Oom PW

EK hoop die manne plaas nog baie meer gadgets hier - onthou tog fotos

Groete

Riaan
Chris Swart
Hero Member
Hero Member

Post by Chris Swart »

Ek het 'n gat onder in 'n skoon verfblik gemaak en 'n bout deurgesit.

Gooi hom half vol dope en tumbler medium, sit die spulletjie in die draaibank by die winkel teen 'n lae spoed.

Werk soos 'n droom.
Gawie(13mm)
Hero Member
Hero Member

Post by Gawie(13mm) »

Chris Swart wrote:Ek het 'n gat onder in 'n skoon verfblik gemaak en 'n bout deurgesit.

Gooi hom half vol dope en tumbler medium, sit die spulletjie in die draaibank by die winkel teen 'n lae spoed.

Werk soos 'n droom.
Ons glo jou nie. ;)
Waars die fotos?
Dont make expensive noise! Make the first shot count!
wlm
Hero Member
Hero Member

Post by wlm »

Ek het 'n bok gekruis met Sipho.............Toe kry ek 'n "Weedeater" wat nie wil werk nie.
Gawie(13mm)
Hero Member
Hero Member

Post by Gawie(13mm) »

wlm wrote:Ek het 'n bok gekruis met Sipho.............Toe kry ek 'n "Weedeater" wat nie wil werk nie.
Wlm, ek het nie geweet julle het gras op Williston nie. :laugh:

Oom PW kom help, die manne skaak jou draad. ;)
Dont make expensive noise! Make the first shot count!
Chris Swart
Hero Member
Hero Member

Post by Chris Swart »

7mm wrote:
Chris Swart wrote:Ek het 'n gat onder in 'n skoon verfblik gemaak en 'n bout deurgesit.

Werk soos 'n droom.
Ons glo jou nie. ;)
Waars die fotos?
Sal fotos neem en prober laai, maar ek waarsku jou die lyk nie regtig impressive nie.
Chevvy SS
Hero Member
Hero Member

Post by Chevvy SS »

wlm wrote:Ek het 'n bok gekruis met Sipho.............Toe kry ek 'n "Weedeater" wat nie wil werk nie.
Ek het Sipho gekruis met 'n seekat. Ek weet nie wat om hom te noem nie, maar kan daai man appels pluk!

Ons twee mors alweer die draad op!.
wlm
Hero Member
Hero Member

Post by wlm »

Chevvy SS wrote:
Ek het Sipho gekruis met 'n seekat. Ek weet nie wat om hom te noem nie, maar kan daai man appels pluk!

Ons twee mors alweer die draad op!.

Ek kon myself net nie help nie. Ek belowe om dit nie weer te doen nie. Die topic gaan regtig baie interessanthede oplewer. "n Mens aanvaar so maklik dat jy alles moet koop wat jy nodig het. Ek gaan beslis vir my oom PeeWee se dophouer maak.
PWV
Hero Member
Hero Member

Post by PWV »

Ja, hier is 'n paar manne wat nie by die reels hou nie! Ek gaan julle verkla en as julle nog nie wil luister nie, gaan ek met die Moeti-manne praat.

Jare gelede toe ek besig was met navorsing en met radio-aktiewe materiaal gewerk het, het ek my vir my assistent, wat baie spraaksaam was, vererg. Ek se toe: "Willem, ek gaan jou met hierdie goed dous, dan kyk ons of jy minder sal praat." Sy reaksie: "Ny, meneer, djy kannie dit doen nie. Daai goed maak mens vrugtleloos."

Passop!!
wlm
Hero Member
Hero Member

Post by wlm »

Pieter Willem Vorster wrote:Ja, hier is 'n paar manne wat nie by die reels hou nie! Ek gaan julle verkla en as julle nog nie wil luister nie, gaan ek met die Moeti-manne praat.

Jare gelede toe ek besig was met navorsing en met radio-aktiewe materiaal gewerk het, het ek my vir my assistent, wat baie spraaksaam was, vererg. Ek se toe: "Willem, ek gaan jou met hierdie goed dous, dan kyk ons of jy minder sal praat." Sy reaksie: "Ny, meneer, djy kannie dit doen nie. Daai goed maak mens vrugtleloos."

Passop!!
Oom PeeWee, vrugte loos is verskriklik. (behalwe vir 'n student) >:+ ;D >:+
Andrew Leigh
Sr. Member
Sr. Member

Post by Andrew Leigh »

Engelsmanne kan ook planne maak,

I was tired of having to put my scale above shoulder height to line up with my eye and to avoid parallax. So here is my solution, a small webcam connected to my laptop and now I can sit conmfotable with the scale at the height which is easy to work with. Apologies for the flash on the computer screen.

http://i1133.photobucket.com/albums/m582/CZ550/Bench-pic.jpg

I have a mini pinhole security camera on order which is about 25mm cubed in size. This along with a small 3" LCD display I have will make the whole arrangement much neater, will post picture when the camera is delivered.
jamalley
Hero Member
Hero Member

Post by jamalley »

Bloody nice idea Andrew, thanks.

Dankie aan julle almal wat sover 'n gadget opgesit het, ek wag op nog baie meer en sal my eie fotos ook na die naweek opsit
Swede
Hero Member
Hero Member

Post by Swede »

Johnnie De Wet wrote:A.O.L. Gauge
Sal jy asb verduidelik hoe werk jou AOL gauge
LongWolf
Hero Member
Hero Member

Post by LongWolf »

hiers ek terug met myne . . .

Hierdie is slegs om die scope vas te kry en nie vir die skiet nie
omdat die gadget op die basis van die ringe vas is, hoef die wapen nie waterpas te wees nie (ek veronderstel dat die wapensmid die basise reg opgesit het).

ek het elke 5mm die lyne getrek met n permanente merker (fyn)(harde karton)
ek het toe n u-vorm uitgesny met n matmes(sodat die volgende stap nie skeef uitkom nie)
ek het toe n yster staafie parrallel tussen 2x lyne met superglue vasgeplak
ek het toe hom net size geknip om tussen die scope en die basis van die ringe deur te gaan
ek sit hom op die agterste basis van die ring.
dan is dit maar n geval van mik en vasmaak
dit is handig om met die gadget te gaan jag net vir "in case of an emergency"
wondergom hou hom ook goed genoeg vas op die basis.

http://i1310.photobucket.com/albums/s648/Longwolf43/20130401_185621_zpsb79d548c.jpg
http://i1310.photobucket.com/albums/s648/Longwolf43/20130401_185700_zpsa069e3de.jpg
http://i1310.photobucket.com/albums/s648/Longwolf43/20130401_185844_zps94c26f59.jpg
http://i1310.photobucket.com/albums/s648/Longwolf43/20130401_185856_zps01bdc90c.jpg
http://i1310.photobucket.com/albums/s648/Longwolf43/753000dd-c231-4ab5-9ec9-7b04b44657c6_zps4eea9528.jpg

Oom PW dankie dat jy die een begin het, dit vat nie n genie om n oplossing te kry vir n aledaagse probleem nie... dit vat net n bietjie sukkel en n plan word gebore uit n gewillige denker.

kannie wag om te sien wat hier nog gaan opkom nie!!!
Johnnie De Wet
Hero Member
Hero Member

Post by Johnnie De Wet »

Swede wrote:
Johnnie De Wet wrote:A.O.L. Gauge
Sal jy asb verduidelik hoe werk jou AOL gauge
Jy gooi jou koeel voor in die dop in en steek die dop in jou kamer met jou geweer wat na bo wys.

(Die dop is gevuur en die koeel pas in die nek met geen spanning.)

Jy stoot die staal rod wat agter die dop uitsteek vorentoe wat dan jou koeel voor by jou dop uitsteek tot jy voel hy raak die "lands" en lock hom dan met die bout wat jy agter sien.

So kan jy maklik en vinnig jou maksimum TPL bepaal van enige koeels.

Ek besit n soortgelyke Hornady gauge wat +- R400 kos en nog R70 vir elke dop. Hierdie sommer vir n vriend gemaak.
PWV
Hero Member
Hero Member

Post by PWV »

Johnnie De Wet wrote:Jy gooi jou koeel voor in die dop in en steek die dop in jou kamer met jou geweer wat na bo wys.

(Die dop is gevuur en die koeel pas in die nek met geen spanning.)

Jy stoot die staal rod wat agter die dop uitsteek vorentoe wat dan jou koeel voor by jou dop uitsteek tot jy voel hy raak die "lands" en lock hom dan met die bout wat jy agter sien.

So kan jy maklik en vinnig jou maksimum TPL bepaal van enige koeels.

Ek besit n soortgelyke Hornady gauge wat +- R400 kos en nog R70 vir elke dop. Hierdie sommer vir n vriend gemaak.

Johnnie, dit is 'n uitstekende "gadget". Baie dankie dat jy dit met ons gedeel het!!
jamalley
Hero Member
Hero Member

Post by jamalley »

Heeltemal reg oom PW - ek dink dit sal 'n goeie idee wees as die manne fotos en 'n beskrywing van hoe dit werk en waarvoor hulle die gadget gebruik ook bysit - ek waardeer dit dat oom my gehelp het om die topic op te kry - ek is baie "impressed" - beindruk met dit wat reeds op gesit is en kan nie wag vir die ander manne se goed nie

Groete

Riaan Meintjes
"jamalley"
PWV
Hero Member
Hero Member

Post by PWV »

Hierdie gadget het al op 'n ander post gehad, maar om almal bymekaar te kry, plaas ek dit weer hier.
Die sogenaamde "professional reticle leveling system" is te koop in die winkel teen R700+. Myne het R15 gekos.
Indien jy jou geweer waterpas opgestel het, monteer jy die gadget op jou geweer se loop. Dit gee dan vir jou 'n aanduiding of jou geweer te alle tye waterpas is wanneer jy , bv. die teleskoop monteer.
toelie
Hero Member
Hero Member

Post by toelie »

Paar oulike patente hier mens kan maklik leer en dit toepas
NEGE3
Hero Member
Hero Member

Post by NEGE3 »

Self 'n TPL instrumentjie gemaak.
Groete,
Koos de Beer
PWV
Hero Member
Hero Member

Post by PWV »

NEGE3 wrote:Self 'n TPL instrumentjie gemaak.
NEGE3, Sal jy nie asseblief so 'n kort beskrywing gee hoe jy die gadged maak en hoe dit werk nie. Dit lyk nou werklik 'n nuttige stuk gereedskap!
Post Reply