by jdpretorius » Mon Feb 22, 2021 11:57 am
Ockert1992 wrote:jdpretorius wrote: ↑Fri Feb 19, 2021 4:10 pm
Wouter Roets wrote:Jo
Weereens uitstekende werk my maat. Jy al gedink om rondte houers te maak soos die wat daai Els & Co manne maak vir die groot kalibers? Daai sal mos right up your ally wees.
Groetnis
Wout
Hi Wout, dankie mater .....ja, ek het, en het al die jig gebou om die "wet moulding" te doen. Het hom in n 5 rondte en 7 rondte ontwerp - ek weet net nie hoe sterk die aanvraag sal wees nie (het eintlik gedink elke 2de Piet en sy tuinjong maak al die goed in een of ander verwese form).....so as daar manne is wat sou belang stel in so iets moet julle asb skree in die rigting.
Sent from my SM-A515F using Tapatalk
Môre JD,
Het jy dalk 'n paar foto's van die wat jy al gemaak het?
Ek sal ook belangstel in een of 2.
Groete
Ockert
Dink klink goed ...dan spring ek aan die werk met hulle
Gee asb vir my die kaliber grotes....ek het natuurlik doppe vir 375/338 ens. & 30-06/270 ens. , so wel as 308 parent case
....as dit n kaliber is waar ek nie die parent case het nie hoop ek Wout kan dalk help

Ek dink ek wil die loops binne, wat die rondte was hou, eerder van leer maak want die rek verweer met tyd ....wat is julle voorkeur ? (as ek goeie kwaliteid rek kan kry sal dit hom goedkoper maak)
@Ockert - gooi my jou nommer dan stuur ek vir jou fotos want ek wil nie graag die forum spam met dit nie
Sent from my SM-A515F using Tapatalk
Last edited by
jdpretorius on Mon Feb 22, 2021 11:57 am, edited 1 time in total.
338 WM, 270 Win, 9mm, Destroyer 350
Groete, Johan